جلسات دفاع در اتاق شورا، طبقه چهارم ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار می گردد.
حضور علاقه مندان به صورت میهمان در جلسه بلامانع است است.
نام و نام خانوادگی دانشجو | عنوان پایان نامه | استاد راهنما | زمان دفاع | ||
تاریخ | روز | ساعت | |||
تارا شهری |
A Comparative Study on English and Persian Subtitles of Korean Slangs: A Case of Television Variety Show Running Man |
دکتر آیناز سامیر | 30 تیر | پنج شنبه | 8 |
مجید صوفی |
On the Relationship between Iranian EFL Learners’ Extrinsic Motivation and their Academic Self-regulation in the Classroom |
دکتر ضرغام قبانچی | 29 تیر | چهارشنبه | 8 |
مریم باقرپور مجاور | The Duality of Shadow: A Jungian Analysis of Herman Melville's Moby- Dick and Nathaniel Hawthorne's The Scarlet Letter | دکتر محمد رضا ارغیانی | 1401/02/27 | سه شنبه | 10 |
فاطمه غره باقی |
The Relationship Between Iranian EFL Teachers’ Media Literacy and Their Attitude towards Online Teaching |
دکتر حسنی حسینی | 1400/11/27 | چهارشنبه | 9 |
مهرناز موذنی | On the Relationship between Iranian EFL Teacher’s Teaching Style and Their Imposter Syndrome | دکتر حمیدرضا کارگذاری | 1400/11/24 | یکشنبه | 9 |
احسان ژاله | Cultural Poetics: Foucauldian episteme and Stalinist subjective in Mikhail Bulgakov’s the Master and Margarita | دکتر میمنت دانشوری | 1400/11/23 | شنبه | 11 |
آمنه غنیان | The Analysis of Strategies Applied in Translation of Idiomatic Expressions in Subtitling and Dubbing of Animations: A Comparative | دکتر حمیدرضا کارگذاری | 1400/11/21 | پنجشنبه | 8 |
طیبه امیری زاده | Investigating the Iranian Translator’s Strategies for Subtitling the Cultural-bound References in “Harry Potter” Movies | دکتر آیناز سامیر | 1400/11/20 | چهارشنبه | 11 |
سعید نراقی مقدم |
On the Relationship between Iranian EFL Learners’ English Language Learning Experiences and their Classroom Anxiety: A Case of Mashhad |
دکتر حسنی حسینی | 1400/11/18 | دوشنبه | 10 |
صبا شریفیان | On the Relationship between Iranian EFL Teachers’ Professional Identity and their Classroom Management | دکتر حمیدرضاکارگذاری | 1400/07/29 | پنجشنبه | 16 |
هما بانویی | Contrastive Analysis of Document Translation in English: An Error Analysis | دکتر محمدرضا رستگار مقدم | 1400/07/28 | چهارشنبه | 18 |
سوگند سلطان زاده | The Analysis of Translation of Musical Texts based on the Skopos The | دکتر حمیدرضاکارگذاری | 1400/07/28 | چهارشنبه | 16 |
زهره رستمی | Development and Validation of Mobile Learning Affordances Inventory for Iranian Context | دکتر حمیدرضاکارگذاری | 1400/07/27 | سه شنبه | 12 |
سعید محمدی | On the Effect of Homogeneous vs. Heterogeneous Pair Work on Iranian EFL Learners’ Reading Skills and Reading Motivation | دکتر حمید اشرف | 1400/07/24 | شنبه | 10 |
سوسن افشار | Investigation of Humor Translation Strategies in Persian Subtitles: A Case Study of “Joker” | دکتر آیناز سامیر | 1400/07/24 | شنبه | 8 |
وحید جاهدی | On the Effect of Employing Educational Games in Virtual English on the Iranian Intermediate EFL Learners’ Speaking Anxiety and Self-confidence | دکتر ضرغام قبانچی | 1400/07/22 | پنجشنبه | 14 |
آلما مهارتی | Interrelationship between Teachers’ Charisma and their Students’ Motivation and Satisfaction | دکتر حمیدرضاکارگذاری | 1400/07/22 | پنجشنبه | 12 |
زهرا خباز | The Relationship between Reflective Teaching and Spiritual Intelligence | دکتر ضرغام قبانچی | 1400/07/22 | پنجشنبه | 8 |
شادی خاکشور | On the Correlation between Iranian EFL Classroom Management and Their Technophobia in Virtual Class | دکتر حمید رضا کارگذاری | 1400/07/21 | چهارشنبه | 16 |
تکتم تدین | Development and Validation of Ergonomic Inventory for Iranian Translators | دکتر مسعود امیری نژاد | 1400/07/21 | چهارشنبه | 13 |
زینب سادات زاده سید | A Study of Strategies Used in Persian Graphic Novel Translation of Avatar: The Last Air bender | دکتر مسعود امیری نژاد | 1400/07/21 | چهارشنبه | 10 |
سوسن زارعی |
The Effects of Digital Formative Assessment on the Improvement of Pre- Intermediate Iranian EFL Learners’ Spelling Achievement and vocabulary Retention in Mashhad |
دکتر ضرغام قبانچی | 1400/07/21 | چهارشنبه | 8 |
نغمه روحبخش | On the Relationship between Iranian EFL Teachers’ Reflection and Their Autonomy | دکتر حمید رضا کارگذاری | 1400/07/18 | یکشنبه | 8 |
نجمه فاضل | The Analysis of Translation Strategies Applied in Animation and Movie Titles: A Comparative Study | دکتر حمید رضا کارگذاری | 1400/06/25 | پنجشنبه | 10 |
ستاره حاجبی |
Investigating the Iranian Translator’s Strategies for Dubbing and Subtitling the Songs of Selected Animation Movies |
دکتر حمید رضا کارگذاری | 1400/06/24 | چهارشنبه | 12 |
سعیده سیمایی | The Analysis of Humor Translation in Subtitles in Comedy Genre: A Case of Seven Stones Sitcom | دکتر محمد رضا ارغیانی | 1400/06/21 | یکشنبه | 12 |
انسیه ستاری گوارشک | Development and Validation of Iranian EFL Teachers’ Awareness of Brain-Friendly Teaching Inventory | دکتر مونا طباطبایی یزدی | 1400/06/17 | چهارشنبه | 10 |
فاطمه محمدی فر |
The Relationship between Iranian EFL Teachers’ Continuing Professional Development and their Creativity |
دکتر مونا طباطبایی یزدی | 1400/06/17 | چهارشنبه | 12 |
تکتم اخوان |
The Analysis of Strategies Applied in Persian Translation of Humors in Dubbings of Selected Animations based on Panek’s Model |
دکتر حمید رضا کارگذاری | 1400/06/11 | پنجشنبه | 10 |
سحر دهرآزما |
The Relationship between Iranian EFL Learner’s Crystallized Intelligence and Mental Lexicon |
دکتر مونا طباطبایی یزدی | 1400/06/11 | پنجشنبه | 12 |
خراسان رضوی - مشهد - قاسم آباد - بلوار شریعتی
شریعتی 60 - کد پستی: 0030 979 918
051 - 352 272 23
10005135227215